vrijdag 21 december 2012

Dan eindelijk: de Sinterklaas surprises

Ja, het is al weer even geleden. Maar het duurde even voor ik alle foto's mooi bij elkaar had.
Het was erg leuk. Surprises gedaan met mijn gezin, en mijn ouders en schoonouders. Er zijn weer mooie dingen gemaakt.

Vorig jaar had ik Lara getrokken, nu Ilse. Was ik wel blij om want ik wist meteen wat ik wilde maken. Haar lievelingsknuffel. Ik heb hem omgetrokken en vergroot op patroonpapier. Daarna heb ik allemaal stukken spijkerstof aan elkaar gezet, en daar het patroon op gelegd. In zijn rug een rits zodat hij gevuld kon worden, en ze makkelijk haar kado's eruit kon halen. De surprise is dus eigenlijk ook een kado geworden.
Het was heerlijk om haar reactie te zien toen ze hem uitpakte. Hij werd meteen goed geknuffeld.
En achteraf is ze eigenlijk blijer met de surprise zelf, dan met de kado's die erin zaten.





Ilse maakte van een doos een Tina voor Lara.


 Mijn dochters en mijn man zitten allen op trampoline springen. Lara heeft in de afgelopen jaren op school al 3x keer een trampoline als surprise gekregen. Maar geen zo mooi als ze nu zelf voor haar vader had gemaakt. Het lijkt echt precies op een extra wedstrijdtrampoline.

Harald maakte voor zijn moeder een groot vraagteken. Erbij een zelfgemaakte puzzel. Het antwoord op de puzzel was weer de sleutel om het vraagteken open te kunnen maken. Heel ingenieus met ijzerdraad dat een slot vormde.

Mijn schoonmoeder maakte een camera voor mijn moeder.


Mijn moeder maakte een laptop (met Windows 8) voor mijn schoonvader.

Mijn schoonvader maakte een biljart tafel voor mijn vader.

En tot slot maakte mijn vader een chocolade fontijn voor mij. Echt heel lekker. Er zat echte chocolade overheen. Ik kon het dan ook niet laten om daar even mijn tanden in te zetten.

Mijn tante Trea was er ook. Die kan alleen door fysieke beperkingen zelf geen surprise meer maken. Mijn ouders hadden voor haar echter ook een surprise gemaakt. Een mooie auto, met de pasfoto's van Lara en Ilse voor het raam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten